OPPSUMMERING OKTOBER 2021!

God kveld!

Jammen meg ble det en hel måned uten noen blogginnlegg. Det var ikke planlagt, men sånn ble det. Bloggen er jo ikke det som prioriteres først lenger, og det føles helt greit for meg. Livet går sin vante gang, og jeg henger med så godt som jeg kan. Det har vært en innholdsrik måned, så jeg kan jo oppsummere den litt for dere i kveldens innlegg.

Vi har feiret 18 årsdagen til min eldste sønn. Så merkelig å tenke på at jeg har en myndig sønn. Men han fikk feirer dagen med familien, og vi hadde en koselig markering. Ellers har jeg hatt en fin opptreden med bandet mitt i Buen kulturhus. Så kjekt å spille låtene foran et publikum, med deilig scenelys og lyd. Gøy å ta med seg alle de fine tilbakemeldingene fra publikum. Masse fint ord og ros!

Jeg har også begynt å publisere ukesvlogg på Instagram hver lørdag. Der får dere se glimt fra min hverdag. Så gøy å endelig filme mer igjen. Har savnet det, etter at jeg la ned min YouTube kanal. Nå prioriterer jeg Instagram kontoen min, og kjører på med masse innhold der. Utrolig kjekt å at videoene blir sett og tatt godt imot! Det er kreativt og kjekt å jobbe med video og sosiale medier.

I forrige uke var jeg gjesteforeleser ved UIA i Grimstad. Der var jeg sammen med to musikk terapeuter, og vi spilte tre av mine låter. Jeg fortalte min historie, og mine erfaringer med å bruke musikkterapi i min recovery prosess. Det gikk veldig fint, og jeg var helt rolig. Så kjekt å kunne bidra med mine erfaringer i en slik arena. Vi koste oss, og hadde en fin dag.

Ellers består dagene mine av bandøvinger, sosialt samvær med mine venner og masse fysisk aktivitet. Nå har jeg blitt flyttet fra rehabiliterings trening, og over i vanlig treningssenter. Det er herlig! Jeg koser meg med å trene på egenhånd , og skal også teste ut gruppetrening igjen til uken.

Jeg gleder meg til å starte en ny måned i morgen. Vinteren er på vei, og mørketiden kommer mot oss. Ta ekstra godt vare på deg selv i tiden som kommer! Det skal jeg også gjøre, og kose meg masse med sofakos og pledd. Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg