PÅ AN IGJEN I AP!

God kveld!

Jeg er vanligvis ikke så veldig opptatt av politikk, eller politiske valg av ledere i ulike ledd. Men jeg tror de aller fleste har fått med seg bråket som nå er i gang igjen i Ap. Trond Giske er på vei inn i manesjen nok en gang, og da braker det løs atter en gang. Det er ikke så lenge siden forrige runde, og jeg undrer meg litt over hvorfor han allerede nå prøver igjen. Hvis man tenker på alvoret i de sakene som har vært før, så hadde det nok kanskje vært smart med et karrierebytte?

Dette har virkelig satt fyr på kvinner i partiet, og det kan umulig være bra for samholdet innad i partiet. Nok en gang blir det offentlig skittentøyvask, og det er ikke lett å forstå omfanget. Sårene er ihvertfall ikke ferdig grodd, så dette skaper bare vonde runder for mange mennesker. Jeg aner ikke om han har gjort det de beskylder ham for. Så her er det absolutt to sider av sakene. Men faktum et at Ap ikke trenger en ny runde med dette nå. Og det føles for tidlig å komme med et comeback.

Kvinnene som fortalte sine historier, fortjener å bli tatt på alvor. Og de har mange som støtter dem, og som nå reagerer på deres vegne. Dette har vært tragisk fra dag en. Burde det ikke ta slutt en gang?

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg