PÅ MOTEJAKT!

God kveld!

Som dere vet, så er jeg veldig glad i mote. Og jeg skal forsøke å få meg en litt annerledes stil fremover. En miks av klassisk og litt rocka. For det gjenspeiler min personlighet. Ganske voksen, men også litt ung. Gleder meg til å finne gode kombinasjoner, og skape en ny garderobe. Jeg bruker masse tid på inspirasjon. Titter på nettsider, og holder meg oppdatert på nyheter i nettbutikkene. Kjøper ikke masse nytt nå, men finner veien videre.

Det er gøy, og jeg koser meg med det. Får lyst til å teste ut ulike stiler, og endelig finne min personlige stil. Jeg er innom nettbutikkene stort sett hver kveld, mens jeg hviler på sofaen. Og ganske ofte får jeg inspirasjon til å style mine plagg på en annen måte, eller kombinere ulike stiler. Når jeg skal stå på scenen, så må jeg ha plagg som et stilrene og med god passform. Det leter jeg alltid etter, og har lyst å finne meg en dress eller to.

Så nå skal jeg bruke tiden godt, og finne ut hvilke plagg som skal inn i garderoben min etterhvert. Det blir gøy!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg