PÅ SKOLEBENKEN IGJEN!

 

God kveld!

Da har jeg vært med på første dag av kurs i konfliktshåndtering med Mental Helse Agder. Vi hadde en fin ettermiddag sammen på hotell i Kristiansand. En herlig gjeng med flotte mennesker, som jeg gleder meg til å møte igjen i morgen tidlig. Kurset ledes av to flotte sosionom studenter, og de var skikkelig flinke. Behagelige å høre på, og lettfattelig stoff. Jeg måtte dessverre bare  løpe litt før de avsluttet for dagen, siden jeg skulle rekke hjem til karaokeshow i kveld.

De neste to dagene skal vi lære masse, og det blir visstnok både gruppearbeid og rollespill. Jeg kan ikke fordra på delta i rollespill, så håper at jeg ikke blir valgt til det denne helgen.  Blir koselig med sosialt samvær, middag og overnatting på hotell i morgen. Blir en tidlig morgen på meg i morgen, sånn at jeg rekker oppstart kl 09.00! Jeg håper at alle fylkeslag arrangerer dette kurset for lokallagene. Det er så viktig å kunne mye om dette emnet, og kunne stå bedre rustet dersom en konflikt oppstår.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg