På tide å brette opp ermene!

God morgen!

Jeg ser virkelig frem til å skikkelig arbeidsdag her hjemme i dag. Der er mange punkter på min liste i dag, men jeg skal passe på meg selv også. Så aller først blir det en treningsøkt her hjemme i stuen min. Det frister ikke å gå tur ute, når der er både snø og slaps på stiene. Men jeg skal forsøke å få unnagjort ganske mange gjøremål etter treningen. Der skal planlegges nye blogginnlegg, og jeg skal spille inn Youtube video. Må også få tatt noen flere bilder, og bare få litt bedre oversikt.

Denne uken har til nå gått veldig fort, så jeg merker at der er masse som skjer for tiden. Det er jo kjekt, men da er det ekstra viktig at jeg har god kontroll på det som skal gjøres. Jeg hater å ha dårlig tid på et prosjekt, så da er det skikkelig viktig å alltid være i forkant. For min del, så har jeg funnet en veldig fin dagsrytme nå, og er fornøyd med mine resultater så langt. Men jeg vil jo selvsagt komme meg noen steg videre, og bygge videre på det som skal bli enda større.

Å jobbe godt på egenhånd, er alfa og omega. Jeg ønsker å være selvstendig, og kunne få til det aller meste selv. Men da må jeg lære enda mer, og det har jeg en god plan på. Nå skal jeg lese meg opp på en del ting, og så kan jeg samle opp mine spørsmål til neste mentor samtale. Det er uansett viktig for meg å lete opp mer kunnskap om salg/kommersielle samarbeid. Da er jeg bedre forberedt til å gyve løs på den oppgaven også. Alt må komme til sin tid, og jeg vet at det nå føles riktig å ta fatt på dette.

Jeg ønsker dere en skikkelig fin onsdag, så snakkes vi igjen her i kveld! Bruk dagen fornuftig, og jobb effektivt. Da kommer dagen til å gå fort, og vi er halvveis i uken!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. Jeg har forsøkt å poste spørsmål til spørsmålsrunden som kommentar til bloggen din men de virker ikke å bli godkjent? 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg