PÅ TIDE Å RYDDE!

God morgen!

Da er jeg klar for ny uke, med mange nye muligheter. Jeg har en hel del oppgaver som venter på meg denne uken, så dagene kommer til å fare avsted. Ett av de gjøremålene som skal gjennomføres, er å rydde i alt av hudpleie produkter. Nå er det et sant kaos, men jeg skal sortere alt på nytt. Dele inn i kategorier, og flytte produktene ned på badet. Føler de produktene bør være på samme plass som dusjen, og kan stelle meg ferdig på huden der.

Jeg har jo en del produkter fra Glossybox og Goodiebox. Dessverre er ikke alt blitt brukt enda, og jeg må variere mer i hvilke produkter jeg velger. Gleder meg til å få skikkelig orden, og jeg skal sette i gang med å rydde allerede i dag. Da frigjør jeg også plass på soverommet, så det blir ryddigere der. Ønsker meg oversikt over alt jeg har liggende. Tror ikke jeg er den eneste som må rydde i slike ting iblant. Men nå blir det andre boller denne uken her. Blir glad av å få orden rundt meg.

Håper at du også får en kjempefin uke! Kom i gang, og ta en oppgave om gangen. Kanskje kan du også rydde litt denne uken?

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg