PÅ TIDE MED EN REALITY CHECK!

 

God morgen!

Jeg har som mange vet, et ønske om å bli enda bedre. Det er en positiv innstilling til livet generelt, og det skaper en indre gnist hos meg. Ny kunnskap gir meg verdifulle erfaringer. Når vi velger å ta til oss ny lærdom, så utvikler vi oss raskere og blir som regel bedre. Nysgjerrighet er så utrolig viktig, og den fører meg fremover. Ved å gå inn i nye rom, finne et nytt mål og fokusere på det. Da blir det en personlig vekst, som skaper en ny tyngde i eget liv.

Nå er jeg inne i en fase hvor jeg virkelig ønsker å lære mer. Bli enda tryggere på det som jeg driver med, og ta de riktige valgene. Da velger jeg å finne både inspirasjon og kunnskap hos Equal Agency. Der finner jeg verdifulle kurs, og man kan få hjelp til sine sosiale kanaler. Nå har jeg bestemt meg for å gå all in, og virkelig finne det som ligger hjertet mitt nærmest. Så skal jeg finpusse på mine kanaler, og være tydeligere i mitt budskap.

Man kan være ganske god på mange ting, men man må velge ut det som er viktigst. Der kan man legge inn de ekstra kreftene, og satse skikkelig. For meg så er det fire ting som jeg ønsker å ha masse fokus på. Det er min artist/låtskriver karriere, blogg, Instagram og Youtube. Det er de tingene som jeg virkelig brenner for, og som jeg ønsker å lykkes med. Veien kan være ganske lang på noen områder. Men hard jobbing gir resultater. Det vet jeg jo fra før.

Det er viktig å tenke over sin egen situasjon. Og kutte ned på oppgaver som ikke gir deg noe særlig. Min familie og helse kommer før alt annet. Så jeg må velge hvor fokuset skal være, og forholde meg til min egen plan. Det skal bli spennende å sjekke tall og statistikker om 6 måneder. Da ser man hvilken vei det faktisk går, og om man har lykkes med det man har gjennomført. Jeg håper at du fortsetter å være med meg her, og så får vi en fin reise sammen!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg