PÅ VEI TIL ULTRALYD!

 

God morgen!

Nå er jeg på vei til Kristiansand, for å gjennomføre en ultralyd av leveren min. Det viste seg nemlig at mine verdier ikke var så bra, så min fastlege henviste meg videre. Jeg er ikke så veldig nervøs for selve gjennomføringen av undersøkelsen, da jeg har fått vite at den ikke vil være smertefull. Men er veldig redd for hva som kan være feil, og håper inderlig at det ikke er noe galt. Heldigvis så er jeg ikke alene, og blir kjørt av Lena (min venninne).

Det har vært litt lite søvn i natt, og jeg merker at dette trigger meg litt. Må bare puste med magen, og ikke tenke så negativt. Skulle det vise seg at noe er galt, så vet jeg jo at der vil være hjelp å få. Nå skal vi holde humøret oppe på veien innover, og det er herlig å kunne prate med Lena underveis. Ikke bare bli sittende fast i egne tanker. Da er det lett for å bli ganske mye uro inni meg. Skal også bli deilig med frokost etterpå. Vi må finne et sted med god mat.

Dersom de ikke helt finner årsaken, så kan det være at jeg må ha flere undersøkelser. Men håper at jeg slipper unna med dette. Det skal bli godt å få et svar uansett resultat. Bedre å vite, enn å spekulere. Og så gleder jeg meg over å bruke tid sammen med Lena i tillegg. Akkurat det er jo en stor bonus!

Klem fra Wenche

6 kommentarer

Siste innlegg