Påskeforberedelser!

God morgen!

Det er så ubeskrivelig deilig å våkne sammen med min kjære i dag, og vite at jeg har god tid til ham og familien min hele helgen! I dag skal vi av sted for å gjøre noen ærender, men det tar vi om noen timer. Regner med at min mann skal få unnagjort noen andre oppgaver aller først ute. Så da får jeg tid til å ha en rolig morgen her hjemme aller først. Det eneste som jeg skal gjøre, er å dele blogginnleggene mine og øve til morgendagens livekonsert på Digitalscenen. Det blir gøy å synge igjen, og det gir meg jo et ekstra kick at det foregår live på Facebook.

Vi skal i dag få unnagjort mesteparten av påskehandelen i dag, sånn at jeg slipper det kaoset alene. Så jeg skal finpusse på handlelisten, og sørge for at vi ikke glemmer noe vesentlig. Jeg elsker å være i forkant, og ha alt jeg trenger hjemme i god tid. Da frigjør jeg en del tanker, og kan slappe mer av. Det fungerer aller best for meg. Men det blir nok en ganske stor handlevogn med mat denne gangen, og pengene kommer til å fly av sted. Ufattelig hvor dyrt det er med mathandel til høytider. Vi er heldigvis nokså vanlige i matvanene, men det blir jo litt mer kos enn ellers i påsken.

Jeg gleder meg også til å lage til fine og store påske egg til ungene. De blir visst aldri for store til akkurat det. Men vi tuller fortsatt med at påskeharen har vært på besøk, og det blir der jo alltid litt tull av. Det hører med til påsken vår, og ungene fortjener litt ekstra kos i disse tider. Jeg er nemlig ganske forsiktig i ukene til vanlig. Ha en fin lørdag, så snakkes vi igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg