Påskeuken er i gang!

Da er vi kommet til årets påskeuke. En deilig påminnelse om at våren er i anmarsj, og at vi får lysere tider. Jeg er veldig glad i denne årstiden som kommer nå. Selv om allergien kommer til å gjøre det litt utfordrende for meg. Men det er ikke noe som skal stoppe meg nå. Jeg skal bruke min påske veldig fornuftig dette året. Det blir en kombinasjon av fritid og jobb. Det trives jeg veldig bra med, og har laget meg en fin plan. Når familien deles litt i noen dager, så skal jeg fokusere på jobben min. Å være influencer/blogger er en egen livsstil. Og jeg trives jo veldig godt med det. Så jeg ser ikke på det som noe dumt selv om det er påske.

Jeg kan velge alt sammen selv. Der som jeg heller vil gå en tur, så kan jeg velge det. Det er ikke en fast arbeidstid som jeg må forholde meg til. Men jeg liker egentlig aller best å følge den strukturen som jeg har i hverdagen min ellers. Men det kommer til å bli litt roligere tempo her hjemme da ungene har fri hele uken. Da er det ikke så mye alenetid for mamma. Men det er ikke noe stress. Jeg har min faste kontorplass i gangen hjemme, og der finner ungene meg dersom de trenger meg. Her er alle sammen orientert om min jobb, og skjønner at det kreves litt jobb også i påsken for min del. En blogger har jo egentlig aldri helt fri.

Det er kjekt å jobbe som influencer. Jeg har virkelig begynt helt fra bunnen av, og jobbet iherdig frem til nå. Jeg er endelig i ferd med å få resultater som jeg kan like veldig godt. Framtiden blir veldig spennende for meg. Så jeg suger til meg ny kunnskap når jeg kan. For jammen meg er det masse som jeg trenger å lære på ulike kanaler. Men det er jo så gøy! Sosiale medier er kommet for å bli, og jeg ønsker meg enda mer kunnskap om dem. For da kan jeg få et enda bedre resultat i tiden som kommer. Jeg håper at Du får den påsken som er planlagt, og at dagene blir fine! Jeg er her på bloggen hver eneste dag, så jeg håper at Du stikker innom her!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

2 kommentarer
    1. Jeg er så glad i bloggen din, leser den hver dag, også i påsken kommer jeg til å gjøre det. Forstår du har dine utfordringer med helsa, men klarer likevel ha en varm og god tone på bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg