Passer Du ikke helt inn?

Jeg har ganske mange ganger følt at jeg ikke passer inn. Det har vært i både jobb og privatlivet. Så jeg vet hvordan det føles. Man leter hele tiden etter den følelsen som kan gi Deg den gode følelsen av tilhørighet. Men mange ganger så kommer ikke den. Og da føler man seg annerledes. Det er rart hvordan den følelsen kan sette seg fast i livet. For jeg har kjent på det så mange ganger. Jeg har følt meg utenfor, og virkelig sett ned på meg selv. Men jeg har lært at det ikke bare handler om meg og mine følelser. Det handler like mye om manglende raushet i samfunnet vårt.

Der er en hel del normer som alle skal holde seg til. Og man skal ikke stikke hodet sitt frem. Men det har jeg gjort, og jeg angrer ikke i det hele tatt. For selv om det blåser hardt iblant, så føler jeg meg endelig hjemme. For som en av mine musikk kamerater sa til meg: Du er skapt for å være synlig! Jeg tror faktisk at det er sant. For det kjenner jeg på kropp og sjel. Der er noe som sier meg at jeg skal være offentlig, og forsøke å hjelpe de som lider i stillhet. Jeg er annerledes, men det omfavner jeg nå. Det er ikke noe poeng å kjempe seg inn i normalen. For der trives ikke jeg så godt.

For meg så er det viktig at jeg kan være meg. Jeg vil ikke late som om jeg er en annen. Min personlighet er sånn som det Dere ser i mine kanaler, og jeg vil være ærlig. Da kan jeg ikke være noe annet enn meg selv. Selvfølgelig ønsker jeg at Dere skal like meg. Men jeg kommer ikke til å endre meg for å bli bedre likt. Man må noen ganger heller omfavne det faktum at jeg er annerledes, og det skal jeg være stolt over! Så ikke tenk negativt om Deg selv! Så lenge man oppfører seg fint mot andre, så er man helt ok som man er!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg