Pause fra Youtube!

For meg så har denne uken dessverre vært tung, og jeg har ikke orket så mye. Det er bare sånn livet mitt er, og det er lenge side jeg har kjent på en slik slitasje. Så derfor har jeg redusert arbeidsmengden min, og der har ikke kommet videoer på Youtube. Planen er å komme med lørdagens faste Q&A video i morgen formiddag. Men så kommer der ikke flere før i neste uke. Jeg måtte ta en liten pause fra den kreative jobben. Hodet ville ikke være med meg, og da har jeg lært å stoppe litt.

Jeg håper på forståelse fra dere, og jeg skal ta godt vare på meg selv. Det er ikke farlig, men jeg har tatt livet med ro. Nå skal jeg gi meg selv lov til å kose meg med musikken i morgen. Det kommer garantert til å gi meg gode følelser, og jeg håper at mestringen vil gi meg mer energi. Kreativiteten kommer nok snart frem igjen. Det måtte bare tas en liten pause. For min egen del, så er det viktigst å holde bloggen i gang hver eneste dag, og jeg må trene jevnlig. Så noen styrkeøkter har det blitt denne uken.

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden sammen med min kjære mann. Det er så deilig å være sammen igjen her hjemme, og helgen kommer til å bli så fin. Ta godt vare på dere seg, og vær gode mot hverandre! Vi snakkes i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg