1. Du har skrevet og snakket mye om at du har tabbet deg ut den siste uken, tatt feil valg, hatt en grusom uke osv. Men selvom du har brukt mye tid på å lage innlegg om dette, skriver du ikke hva du har tabbet deg så fælt ut med eller hvorfor uka har vært så fæl. Regner liksom ikke med at omgangssyke, selvom det er pyton akkurat når det står på, er det som gjør at uka di har tilsynelatende har vært så grusom. Akkurat omgangssyke er jo noe «alle» får fra tid til annen, og det er uflaks når man får det, ikke en tabbe.
      Derfor lurer jeg på hva som egentlig har skjedd. Det ble liksom så veldig mange innlegg som ikke gir meg som leser noe som helst mening når du ikke forteller hva som har skjedd.

      Og til slutt et vennlig tips:
      Sykdom av ymse slag er nok for de færreste veldig lite spennende å lese om. Spesielt helt harmløse tilstander som omgangssyke og forkjølelse. Ser på Jodel at dette nevnes av flere. Lett å bli oppslukt/overveldet av egne plager, men det er liksom ikke noe man har behov for inngående informasjon om når andre rammes. God søndag!

    2. Hva har du gjort? Du har nevnt flere ganger denne uken at du har tabbet deg ut, men skjønner ikke hva du sikter til.

      Du er forresten skikkelig fin i orange og mørk grønn farge 😁

      1. Tabben min var at jeg utsatte mange mennesker for smitte av omgangssyke. Jeg burde holdt meg borte fra kurset forrige helg. Dumt av meg å utsette andre for smitte. Men nok om det! Klar for ny uke uten sykdomsprat! Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg