Photoshoot & nye planer!

 

God ,morgen!

Jeg er så heldig som har venninner som ønsker å hjelpe meg i mitt forsøk på å være en blogger/influensaer. Denne gangen fikk jeg tatt en del bilder nede i Mandal sentrum, og jeg er fornøyd med resultatet. Vi bommet litt på lyset litt sent på ettermiddagen, men jammen ble det noen blinkskudd likevel. Jeg er så glad i denne herlige kjolen, som jeg har kjøpt fra H&M. Endelig føler jeg meg vel i lange kjoler, selv om det kanskje ikke er det som er mest flatterende for min kropp. Det er viktig for meg å føle meg vel akkurat sånn som jeg er her og nå. Gleder meg til å få tatt enda flere bilder om kort tid. Har flere herlige mennesker søm ønsker å ta bilder for meg i tiden som kommer. Så gøy å utvikle seg, og ta nye steg innenfor dette også. Er jo ganske rart å kunne trives med å være “fotomodell” , midt blant andre mennesker i sentrum. Men jeg har blitt herdet, og klarer faktisk å slappe ganske godt av foran kameraet. Kroppen min var ikke i den beste formen, så det ble ikke så veldig lang økt i dag. Desto gladere ble jeg, da jeg kunne finne mange fine bilder på kameraet da jeg kom hjem.

 

I dag skal jeg fikse neglene mine, og ellers fokusere på velvære og jobb. Må virkelig gjøre alt jeg kan, sånn at jeg er i bedre form til karaoke show både på fredag og lørdag. Der er endel ting som jeg ønsker å få ferdig før helgen, og jeg er allerede i gang med å planlegge høsten. Ja, selv om det fortsatt er sommer så er jeg i gang. Klarer liksom ikke helt å la være, og ønsker en del forbedringer på mine kanaler denne høsten. Da må jeg gjøre en del forbedringer allerede nå, og lage en god fremdriftsplan. Det er sånn jeg kommer meg videre, og tar nye utfordringer underveis. I går fikk jeg fikset noen bilder, så det er jo bra det. Små brikker i et stort puslespill. Det er detaljene som mange ganger er avgjørende over tid. Jeg har et brennende ønske om å kunne bli enda bedre. Da må jeg se fremover, bli enda tryggere i meg selv. og våge litt mer. Her er pågangsmotet på plass, og det kommer til å bli spennende!

For øyeblikket så har jeg redusert aktivitet på Face book og Instagram. Men jeg holder dere oppdaterte på Snapchat. Min konto der heter @wencheblogg, men hver torsdag snapper jeg for @hverdagschat! Håper dere har lyst til å stikke innom meg der, og følge meg videre på min egen profil de neste ukene. Ønsker dere en strålende dag, og så snakkes vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg