Planlegger du dagen?

God morgen!

Jeg har bestemt meg for å bruke disse dagene litt mer fornuftig. For dersom man lager seg en dagsplan, så blir mye mer gjort. Jeg kan ærlig erkjenne at ikke alle dager har vært like produktive den siste tiden, men jeg har lært meg en del ting de siste dagene. For jeg har helt bevisst tatt meg tid til å få mer kunnskap. Hørt på motiverende mennesker som deler av sine erfaringer. Som kan gi oss gode råd, og som har tatt seg tid til å hjelpe oss andre som er i oppstartsfasen. Det har vært skikkelig lærerike dager, og jeg har kommet skikkelig i gang med mine ting.

Når jeg fyller planen med en fin blanding av fysisk aktivitet, jobb og hvile, så oppnår jeg bedre resultater. Selvtilliten øker, og jeg våger enda mer. Tar fatt på oppgaver som jeg før ikke våget å ta i. Det kjekke er jo at det aller meste løser seg fint, og jeg får kjenne på mestring. Struktur skal bli enda viktigere i tiden som kommer, og jeg må holde meg i gang selv om ungene fortsatt er hjemme. De er jo litt ute også, så jeg har nok av tid tilgjengelig. Det har vært mange ting som jeg gruet meg litt til å gjøre, men nå er det overstått. Og jeg hadde ikke noen grunn til å grue meg sånn.

Jeg nærmer meg målet, og det skal bli så kjekt! Selv om den egentlige jobben, starter da. Det er spennende tider for meg, og jeg velger å være optimistisk. Da går dagene lettere, og man føler seg bra når kvelden kommer. Deilig å være sliten fordi man faktisk har gjort en del ting. Jeg håper at du klarer å planlegge en fin og produktiv dag, så snakkes vi igjen her i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg