JEG ENDRER MIN INSTAGRAM!

God kveld!

Jeg koser meg med masse motivasjon og inspirasjon. Gleder meg til å jobbe med kanalene mine hver dag, og har nye prosjekter inni hodet mitt. Nå kommer min Instagram feed til å bli fylt opp med mote og trender. Med fokus på klær for frodige og kraftfulle kvinner. Håpet at fortsatt vil følge meg der, eller begynner å se i feeden min.

På story skal dere få følge meg i hverdagen, og jeg vil dele dagens antrekk.  Ikke alle dager jeg pynter meg like mye. Men dere får henge på likevel. Jeg er veldig glad for at min interesse for mote endelig fyller mye av hverdagen min. Der har våknet noe inni meg, og jeg fokuserer på det som muntrer meg opp. Å sette sammen fint antrekk, er kreativt og fargerikt.  Veldig kjekt å få så fine tilbakemeldinger.

Der skjer endel endringer med meg for tiden. Håper at dere unner meg en lysere hverdag, og at dere liker min utvikling. Jeg har skuldrene mye lenger nede, og puster friere. Det er så deilig!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg