PLUS SIZE MOTE TIPS!

 

God kveld!

Jeg har lyst til å invitere deg med i min nye Facebook gruppe, som heter PLUS SIZE MOTE TIPS! Der kommer jeg til å vise antrekk, og fortelle mer om plaggene som jeg bruker. Jeg deler hvilken størrelse jeg bruker, og hvor plaggene er blitt kjøpt. Der vil bli innlegg om klær, sko, vesker og annet assecories. Jeg har valgt å ha hovedfokus på klær som passer frodige og kraftige damer, men gruppen passer for damer i alle størrelser og fasonger. Her skal vi inspirere hverandre, og utveksle ideer og erfaringer!

Det er helt uforpliktende å være med, og jeg skal ikke selge dere kurs eller noe som helst. Med tiden så kan der komme noen kommersielle samarbeid, men foreløpig så er det kun mine egne antrekk som jeg deler med dere. Jeg er så glad i mote, så nå skal jeg endelig bruke mer tid på det i denne gruppen. Der vil også komme mer mote innhold på min Youtube kanal. Håper at mange har lyst til å bli med, og skape en hyggelige atmosfære i gruppen!

Der ligger allerede ute noen antrekk, så bli med allerede nå fra starten av. Jeg vil vise klær som er til hverdags, og til fest. Gleder meg til vi ses i gruppen!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Motetips og moteinnhold skrives i ett ord. En veldig enkel, tydelig tommelfingerregel: Vi har ikke særskriving i det norske språket. Denne typen skrivefeil regelrett herper en tekst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg