PODCASTEN LEGGES NED!

God kveld!

Det er viktig for meg å kunne gjøre ting bra, og faktisk være fornøyd med det jeg leverer. Og jeg må kunne se en viss progresjon og fremtid i det jeg driver med. Nå har jeg tatt en runde med meg selv, og bestemt meg for å kutte ned på mine aktiviteter. Podcasten min legges dessverre ned. Jeg har kommet frem til at der ikke er overskudd nok til å drive den videre.

Jeg går en travel vinter i møte, med stort fokus på musikk og plateinnspilling. Bloggen skal bestå, og jeg ønsker å bli mer aktiv på Instagram. Snapchat kommer ikke til å bli prioritert lenger, men kontoen vil være aktiv. Min faste dag i Hverdagschat, opphører også. Som dere skjønner, så må jeg prioritere. Og med mine helseutfordringer, må jeg roe ned.

Takk til alle som har fulgt meg på podcasten. Jeg skulle gjerne ha fortsatt med alt, men helsen min tillater ikke så mye press. Da velger jeg å lytte til kroppen min, og ta grep. Håper dere skjønner det!

Klem fra Wenche

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg