PSYKEN ER TRIGGET!


God morgen!

Det er mange ting som svirrer inni hodet for øyeblikket. Jeg er ikke den eneste som sliter med alt det som usikkert nå. Blir det masse smitte her i nærområdet? Blir alt stengt ned i løpet av kort tid? Må ungene belage seg på hjemmeskole etterhvert? Tankekjøret mitt er i full gang, og jobber både dag og natt.

Heldigvis klarer jeg stort sett å holde hverdagen i gang. Blir deilig å ha en tur med god venninne nå i formiddag. Lufte seg litt, og prate om det som opptar oss akkurat nå. Det er ikke tvil om at mine psykiske utfordringer på trigget ekstra nå. Og da må jeg bruke masse energi på å regulere angsten.

Ellers skal søndagen tilbringes med mine nærmeste her hjemme. Og jeg skal forberede en ny uke. Her må det legges konkrete planer for hver dag. Da holdes maskineriet i gang! Ha  en fin søndag, så prates vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg