PTSD – hva lurer du på?

God morgen!

Jeg har virkelig fått en del å tenke på etter at jeg lanserte min egen podcast, Min psyke hverdag. Det har heldigvis kommet mange fine tilbakemeldinger allerede, og jeg er så glad for å se at så mange hører på. Men jeg er veldig opptatt av å lære mer underveis i denne prosessen. Så jeg bruker en del til å forberede episodene, og finne en fin måte å formidle budskapet mitt på. Så det blir en del forarbeid, og jeg har en del ting som jeg ønsker skal være en fast del av hver episode. Nå er jeg i full gang med å forberede onsdagens nye episode, og den skal ta for seg Post traumatisk stress lidelse( PTSD).

Her blir det en miks av faglig forklaring, og masse fra mine egne erfaringer med denne diagnosen. Så jeg kommer til å dele ulike hendelser fra min hverdag, og forsøke å forklare hva som er utfordringen for oss med denne diagnosen. Samtidig så må jeg jo understreke at der finnes ikke en ren fasit på hvordan man skal takle en slik diagnose i eget liv. Men jeg kan i hvert fall dele de tingene som jeg vet fungerer for meg. Det er interessant for meg selv også, og jeg merker at det gjør noe med meg å kunne formidle mine tanker i en podcast.

Hvis du har spørsmål til denne episoden, så send dem inn innen tirsdag formiddag. Så kan det godt hende at jeg forsøker å svare deg i podcasten min. Jeg ønsker å dele ærlig fra hjertet, og er forberedt på at det kan trigge meg selv ganske mye. Men gleden over å kunne formidle, er sterk og god. Så jeg gleder meg veldig til å jobbe videre med min podcast, og håper at det kan være til hjelp for mange der ute!

Ha en strålende søndag, alle sammen! Jeg skal ut på treningstur i dag også, og gleder meg til å komme i gang! Kanskje du også kan være litt i aktivitet i dag? Vi snakkes i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg