RÅKULE STØVLETTER!

God morgen!

Jeg har denne høsten blitt litt mer vågal når det kommer til sko. Elsker jo å kle meg opp, og føle meg litt ekstra tøff. Da kan sko sette prikken over i-en. Det har vært kjekt å style dem til ulike antrekk, og jeg skal bruke dem masse i tiden fremover! Gøy med noe nytt, og samtidig er de budsjettvennlige. Disse er kjøpt på H&M sin nettbutikk, og jeg bruker str 39.

Det er skikkelig stas med høstfarger, og deilige plagg. Nå kan jeg sette sammen ulike stiler, og røffe til mange antrekk. Blir liksom litt ekstra tøft, med denne type støvletter. Har ønsket meg det før, men først nå følte jeg at det var riktig tidspunkt å kjøpe dem. Jeg har jo endret stil det siste året, og funnet en større trygghet i meg selv.

Nå gleder jeg meg til å pakke meg inn i ullklær, og bare nyte høsten! Er du klar for høst?

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Når du allerede bruker så mye penger på klær, hvorfor ikke gå for færre plagg med god kvalitet istedet? Og spesielt sko, du som lever med så store smerter trenger jo gode sko?

    2. Ikke så rart de er billige når de er laget av fake skinn. De må bli fryktelig kalde utover høsten! Anbefaler å heller legge en tusenlapp eller to i noen av ekte skinn. Billige kjøp er ofte de dyreste fordi man bruker det i så kort tid pga billige (dårlige) materialer. Beste, synes jeg, er å bygge en basisgarderobe med solide klær. Så kan man heller shoppe typiske trendvarer på billigbutikkene. Vinn, vinn for lommeboka på sikt, klærne er som regel penere og miljøet blir happy☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg