Rareste opplevelsen jeg har hatt!

God kveld!

Jeg må bare fortelle dere noe rart som skjedde med meg i går ettermiddag. For jeg er så overrasket over mine egen reaksjon, og har lyst til å dele den med dere alle sammen. Det har vært en ganske intens uke for meg, så jeg kjente at jeg slet med litt indre uro hele dagen. Og jeg var litt rådløs på hvordan jeg skulle løse det. Men jeg er i gang med å lære meg masse ny kunnskap, og der har jeg plukket opp noen nye tips. Men så er jeg jo ganske traust og tradisjonell på visse områder , så jeg må erkjenne at jeg var ganske skeptisk.

Da jeg har valgt å ta nye steg, så valgte jeg å teste ut meditasjonsvideo på Youtube. Der søkte jeg på avslapping/fjerne indre uro, og i tillegg så søkte jeg etter videoer med norsk tale. Så da la jeg meg ned på sofaen, og satte på videoen. Der kom svake lyder av sjø, fugler og en rolig herre stemme begynte å snakke. Jeg fikk beskjed om å lukke øynene mine, og så ba han meg om å slappe av i konkrete kroppsdeler. Ja, det høres helt rart ut. Men når han ba meg om å slappe av i venstre legg, så gjorde jeg faktisk det! Til slutt så følte jeg meg helt avslappet og rar i kroppen.

Så fokuserte han på pusten, og hvordan jeg kunne slippe enda mer taket på uro og vonde tanker. Da den første videoen var ferdig, ble jeg bare liggende og høre på neste. Nesten som i en slags dvale. Da jeg var ferdig , så var det den rareste følelsen jeg noen gang har kjent i kroppen min. Og uroen var borte. Det er helt sant, og jeg var egentlig helt tom i hodet mitt. Så selv om dette var helt nytt, så skal jeg jammen meg bruke dette som et gunstig verktøy i tiden som kommer. For alt som gir meg sjelefred og avslappet kropp, er skikkelig deilig!

Ha en fin kveld, og så snakkes vi litt senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg