RESTART PÅ EN SØNDAG!


God morgen!

Dette har virkelig vært en etterlengtet helg med skikkelig hvilepuls. Fikk faktisk også litt barnefri denne helgen. Koselig å bare være oss to. Nå er søndagen her, og helgen går mot slutten. Jeg har i dag gitt meg selv en viktig oppgave. Der må lages en ukeplan, og den må ha riktig balanse. Nå må jeg lytte til kroppen min, og gi den riktig drahjelp.

Vi skal få gjort litt fornuftig i dag, før min kjære drar på jobb i ettermiddag. Men vi har virkelig kjent på slitasjen begge to. Og gitt hverandre mulighet til å roe ned. Vår kommunikasjon er heldigvis god, så vi ser hverandres behov. Denne høsten er heftig, og vi må bare støtte hverandre. Føler oss heldige som er to.

Søndagen skal bli en god dag. Det skal vi klare å få til. Jeg må jobbe med humøret, og finne frem en ny dose med pågangsmot. Da blir den kommende uken så bra!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg