Riktig tidspunkt?

Reklame/omtale eget produkt

Hva trenger vi akkurat nå? Kan vi klare å fokusere på det positive? Eller føler du at det er skikkelig vanskelig akkurat nå? Som dere vet, så jobber jeg med å lansere Mestringsklubben. Det er en medlemsportal på internett, hvor fokuset ligger på mestring, personlig vekst, psykisk helse og fysisk aktivitet. Da alt dette skjedde rundt oss, så ble jeg skremt og usikker. Må jeg bare legge dette vekk nå? Kan jeg ikke lansere denne positive klubben akkurat nå? Vel, jeg har tenkt masse på akkurat det, og skal bestemme meg i løpet av kort tid.

Akkurat nå så er vi redde for fremtiden. Mange av oss går hjemme, og har ikke kontroll på hva som skjer den neste tiden. Rundt oss er der masse skremmende som skjer, og man vet ikke helt hvor man skal gå. Jeg kjenner også på de følelsene. Men så begynte jeg å tenke på hva jeg egentlig trenger akkurat nå. Svaret er positivitet, og jeg trenger et håp. Det hadde vært godt å ha noen andre rundt seg. Være en del av noe større. Og da tenker jeg at Mestringsklubben kanskje kommer akkurat på riktig tidspunkt. Så er det jo spørsmålet om å drive med salg akkurat nå.

Jeg tror ikke der finnes et riktig svar på hva som er ok akkurat nå. For vi har aldri vært i en sånn situasjon før. Men jeg vet at vi trenger å bygge hverandre opp! Vi må bli sterke i oss selv, og hjelpe hverandre gjennom denne perioden også. Det handler om å være tilstede for hverandre, og skape et positivt samhold i en mindre gruppe. Det tror jeg kan være nyttig, og jeg vet at dette er noe jeg brenner for. Så nå skal jeg tenke litt mer på dette, og gi meg gjerne en tilbakemelding. Akkurat nå så er ikke målet mitt å bli rik på dette. Men å drive en medlemsportal er ikke gratis, så jeg må selge medlemskap. Uansett så tror jeg dette er noe som kan være til hjelp for mange, og jeg ønsker å bidra med mine erfaringer og tanker.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg