Røde negler og lepper gir meg selvtillit!

Det er rart hvordan jeg egentlig er skrudd sammen. For jeg blir stadig overrasket av meg selv. Her om dagen bestemte jeg meg for å bruke mer farger. Det ble rød neglelakk og røde lepper. Det rare var at jeg ble i et annet modus umiddelbart. Jeg følte meg mye tryggere og mer selvsikker. For sannheten er jo at jeg liker å ta litt plass i samfunnet. Og jeg vil være meg selv fullt og helt. Jeg ble glad av å pynte meg på en helt vanlig mandag. Små ting som virkelig gjør en forskjell for meg. Noen vil nok tenke at dette er tull, men jeg merket at det hjalp meg. Jeg har lyst til å være en fargeklatt. Vi har bare godt at å gå litt utenfor komfortsonen iblant.

Jeg må rett og slett våge å være meg. Det er ikke noe eller noen som skal hindre meg i det. Jeg er ikke likt av alle, og sånn vil det alltid være. Men jeg har så lyst til å føle meg komfortabel akkurat slik som jeg er. Man kan ikke alltid tenke på hva andre mener. Når jeg har trygge dager, så våger jeg mer. Det er ikke snakk om  å gjære vanvittige ting. Men jeg skal slutte å stoppe meg selv kun fordi jeg er redd for andres reaksjoner. Jeg følte meg finere når jeg hadde brukt litt tid på velvære. Det er som jeg skrev i et tidligere innlegg. Jeg må gi meg selv lov til å være meg!

Hvilke farger liker Du? Er rødt for voldsomt for deg, eller går Du all in? Jeg koser meg med sminke, og gleder meg til å teste flere produkter. Når man endelig våger å være seg selv, så er det mye som frigjøres på en gang. Følelser som jeg ikke ante at jeg hadde. Et positivt syn på seg selv er ikke dagligdags i min verden. Men akkurat denne dagen så passet det meg perfekt å finne frem knallrød neglelakk og leppestift!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg