RØFFERE STIL PÅ MEG NÅ!

 

God morgen!

Da er vi klare for en siste innsats før høstferien. Jeg skal komme meg på musikkloftet igjen i dag, og det gleder jeg meg veldig til. Faktisk så har jeg bestemt meg for å pynte meg litt også i dag. Bare sånn fordi jeg har lyst, og fordi jeg må bruke noe av alt det fine som henger i skapet mitt. I disse tider er der jo ikke så mye som skjer, så her må man bare kose seg de gangene man skal ut på noe. Kjekt å kunne føle seg bra, og kjenne at godfølelsen sprer seg i kropp og sjel.

Nå er skapet mitt virkelig fylt opp med masse fint til denne sesongen, så jeg må være flink til å variere antrekkene mine. Og jeg har en mye større trygghet i meg selv. Det vises også i min stil, og i hvilke antrekk som jeg velger. Røffere sko har blitt en favoritt hos meg, og jeg gleder meg sånn til å kombinere det med alle typer antrekk. I tillegg så må jeg våge å ha mer kroppsnære plagg, og faktisk vise formene mine litt mer frem. Der har jeg behov for å ta små steg, og bli enda mer komfortabel med det.

I da blir det kjole og røffe støvletter. Det blir en sikker vinner, og jeg kommer til å føle meg så fin. Man skal ikke kimse av hvilken effekt det har på psyken. Å stelle seg, er viktig. Man trenger ikke å være skikkelig jålete hver dag. Men bare gjøre det som føles naturlig for en selv, og pynte seg litt mer i hverdagen. Da blir mitt humør bedre, og jeg liker det jeg ser i speilet. Sånt blir man glad av, og da møter man andre mennesker med et smil. Jeg er klar for en flott fredag!

Klem fra Wenche

4 kommentarer
    1. Stilige støvletter. Prøvde slike i går jeg også! Var virkelig fine på bena..Myke og gode også! 🙂 klem…Viktig å style seg litt!

    2. Jeg husker da jeg selv hadde sånne stilskifter 😁. Nå er det ikke like viktig lenger ( alder, plusspluss), men i yngre dager betydde det en del. Ser man bra ut, føler man seg bra. Mine boots fra Bronx trasker en datter i tredveårene rundt med nå. Skoene virker uslitelige. ( jada, merkevare, men kjøpt billig. Sånn omtrent halv pris av halv pris)
      Du får ha en finfin fredag da, og kos deg! 👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg