Ros gjør meg veldig glad og motivert!

Jeg jobber veldig strukturert for å nå mine mål. Og jeg ble så glad da jeg fikk en koselig telefon fra mentoren min, Anne Brith. For man lurer jo iblant på om den jobben man gjør egentlig er bra nok. Men jeg fikk så mange fine ord, og det var fryd og gammen. Jeg er i full fart fremover, og jeg er så motivert til å jobbe bra i hele sommer! Jeg må bare si at det betyr veldig mye å ha en mentor som kan gi meg både ris og ros. For jeg har masse å lære enda, og jeg ser virkelig frem til en spennende høst!

Det er alltid litt sommerfugler i magen når Anne Brith ringer. Jeg er ikke redd, men alltid veldig spent å hva som kommer nå. For jeg vet at hun virkelig heier på meg, og alle de flotte deltagerne i Anne Brith Influencer Program. Jeg må enda klype meg litt i armen for å skjønne at jeg faktisk snakker med henne, og at hun hjelper meg videre. For meg så er det herlig å ha noen som man kan diskutere med, og finne løsninger sammen. For jeg sier nei dersom jeg ikke er enig, og så prater vi videre om den aktuelle problemstillingen.

Jeg fikk så mange fine ord i løpet av få minutter på telefonen, og det var nok til å gi meg en fin dag! For ja, jeg blir veldig lettet og glad når det kommer ros fra sjefen sjøl. Da vet jeg med sikkerhet at jeg er på riktig vei, og at vi begge er fornøyde med utviklingen. Det var godt å få en munter samtale, og bare få vite at det er godt nok. Nå skal jeg fortsette å produsere innhold på mine kanaler, og gleder meg til å jobbe hardt i tiden som kommer!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

https://www.facebook.com/wenche.larsenpuntervold?ref=bookmarks

https://www.youtube.com/channel/UCTFQRrhrjA5aE4o-4TWR99A?view_as=subscriber

https://www.instagram.com/wenchelarsen.no/

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg