Ryddedilla!

God morgen!

Da er klare for en skikkelig fin lørdag! Det er så deilig å kjenne på hverdagen, og jeg har energi igjen. Det betyr også at der blir mer rydding her hjemme. Jeg har virkelig fått ryddedilla denne romjulen. Tror jeg har et stort behov for å skape orden rundt meg. Vet at det hører sammen med min mentale helse, men vi har ikke vondt av å rydde opp litt her hjemme. Der er alltid noe som må fikses, eller som kan sorteres. Jeg kaster gammelt skrot, og i dag er planen min å komme seg gjennom garderoben min.

Det er alltid en omfattende jobb, men den må gjøres nå. Jeg har allerede kvittet meg med noen altfor store ullgensere. Jeg har blitt en del mindre, og trenger ikke alltid den aller største størrelsen. Ganske så uvant, men jeg setter jo pris på at det går den veien. Ellers så skal vi nok handle litt matvarer, og ha en vanlig lørdag her hjemme. Det blir nok litt hvile også i løpet av dagen. Satser på en treningstur dersom været ikke blir for ille. Akkurat nå så er treningen prioritert, så det fikser jeg nok.

Håper at dere alle sammen får en fin helg nå i romjulen! Ta godt vare på hverandre, og spre masse kjærlighet. Jeg gleder meg til å prate mer med dere i kveld! Ha en nydelig dag, alle sammen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg