Ryddesjauen redder meg!

God morgen!

Endelig en vanlig hverdag! Ja, jeg mener det. For hverdagen er uten tvil det aller beste for min del. Jeg har nok en gang fått det ettertrykkelig bekreftet. Det er skikkelig vanskelig for meg når egne rutiner og planer endres. Da faller på mange måter jeg sammen litt, og det er vanskelig å finne noen solide påler å stå på. Men så er jeg jo sta som et esel, og kommer meg velberget gjennom det nok en gang. For ikke tale om at gammel dritt skal få knekke meg!

I dag skal vi jobbe her hjemme, og bruke dagen ganske så fornuftig. Vi fikk nemlig rydde dilla nå i julen, så er der er en del ting som skal kastes. Jeg måtte rett og slett gjøre noe fysisk, sånn at uroen inni meg ble mindre. Så jeg har trent, og ryddet masse. Noe fornuftig kommer der i kjølvannet av en mental knekk for min del. Heldigvis så er vi to voksne hjemme akkurat nå, så da er det masse kjærlighet rundt meg. Det har jeg virkelig hatt behov for denne gangen.

Nå har vi ryddet på soverommet vårt, og endelig har jeg fått laget mitt eget system, Har fått frie tøyler, så det var kjekt å holde på med. Det var så mye kaos, så vi måtte gjøre noe nå uansett. Den gleden man får når rotet forsvinner, hjelper meg ut av tungsinnet. Steg for steg så kommer der mer ro inni meg igjen. Det er rart hvordan jeg er skrudd sammen. Jo mer system jeg har, dess mer rolig blir jeg. Sånn har det ikke alltid vært, for å si det sånn. Men akkurat denne endringen, er jeg glad for.

Så kom deg i gang med å gjøre noe! Ikke bare bli liggende nede dersom du sliter. Finn et område som trenger å ryddes, og kom deg i gang. Jeg kan fortelle at det funker for meg. Det reddet denne julen.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg