RYGGSEKK ELLER VESKE?

God kveld!

Jeg har blitt skikkelig glad i små ryggsekker. Som kan erstatte vesker. For jeg har hender som ikke takler å bære vesker, og da fungerer ryggsekk helt genialt. Da jeg var i Egersund, så fikk jeg kjøpt meg en DUFFY sekk i en nydelig brunfarge. Den har jeg brukt masse allerede, og den fungerer så bra til ulike antrekk. Passe stor, og jeg får med meg det viktigste.

Hvis man da styler det sammen med brune sko, så løfter det antrekket. Jeg har blitt så glad i å sette sammen antrekk. Da ser man alt med litt nye øyne, og passer på at alt sammen matcher. Jeg kan kose meg med det i flere timer. Elsker å se på mote på Internett, og så leter jeg etter budsjettvennlige alternativer. Der finnes kostbare ryggsekker der ute på markedet. Men min sekk fungerer like bra.

Min ryggsekk skal ihvertfall brukes hele høsten. Til jeans og kjoler. Her må man bare tenke kreativt, og nytt!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg