SÅNN GÅR NO DAGAN!

God morgen!

Ny dag med nye muligheter, folkens. Det er godt å ha en god magefølelse. Og jeg kjenner at de siste endringene i hverdagen min, føles helt riktig. Jeg koser meg med mine oppgaver, og gleder meg til å oppdatere kanalene mine daglig. Bloggen har en fast gjeng med følgere, og det er gøy å se på fremdriften. Langsiktig jobbing vil føre meg videre. Det er jeg helt sikker på. Det handler om å fordele kreftene mine på en bra måte.

Jeg har i tillegg klart å trene ofte, og i riktig tempo. Ikke tatt for hardt i, men likevel svett og fornøyd. Merker at kropp og hode virkelig trives med disse rutinene. Kreativiteten blomstrer opp, og man får mer energi. En god rutine er på plass, og den må vedlikeholdes. Nå er jeg endelig i bedre form, og har fått medisiner mot smertene. Godt å merke at legen kunne gi meg noe som tok vekk de verste smertene denne gangen.

Sånn er hverdagen min akkurat her og nå. Det  går ganske greit, må jeg si. Klar for å møte denne dagen med et smil. Håper at du også får en skikkelig fin dag!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg