Sånn gikk det hos legen!

God morgen!

Det gikk veldig fint hos legen i går formiddag. Jeg fikk snakket godt med legen, og hun er flink til å ta seg tid på den enkelte pasient. Og det er noe som jeg setter pris på. Men jeg må nå ta vekk noen medisiner, og så starte opp med nye medisiner. Det blir enda mer medisiner, så jeg må huske på nye rutiner. Det er alltid en utfordring for meg, og jeg må bare lage et nytt system som fungerer. Nå skal jeg forhåpentligvis få en bedre hverdag, og en mye roligere nattesøvn. For meg så vil det nok bli en forbedring av min livskvalitet, og jeg får litt mer energi i hverdagen.

Jeg skal hente ut medisinene mine i dag, og da tar vi turen til Vigeland. Apoteket der er både rimeligere, og kundebehandlingen er så mye bedre enn andre steder. Vi liker oss der, så da tar jeg og min kjære mann turen dit i formiddag. Det er godt for meg å kunne forvente en forbedring, og jeg håper inderlig at disse medisinene vil virke på riktig måte. Hverdagen min er så viktig for meg, og da må jeg teste dette ut en stund. Å kunne sove hele natten, har vært helt fjernt for meg. Så jeg er litt spent på om det faktisk kommer til å gå. Men optimist, ja det forsøker jeg å være.

Kroniske sykdommer kommer alltid til å være en del av livet mitt. Så jeg jobber meg fremover, og finner veien mens vi går. Da er det oppturer og nedturer, så vi får bare ta en dag om gangen. Med tanke på min alder, så er det jo ganske kjipt å være såpass avhengig av medisiner. Men sånn er livet, og det må jeg bare akseptere. Det blir spennende å se hvordan dette blir, så jeg skal nok oppdatere dere underveis! Ha en fin lørdag, så prates vi igjen til kvelden!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg