Savnet er stort….

Akkurat nå, så savner jeg min kjære.

I ukedagene så er jeg den eneste voksne her hjemme, da min kjære mann er på jobb i traileren sin. Det er noe som vi alle sammen er innforstått med , og det fungerer fint for oss. Men jeg har savnet ham akkurat nå. Det hadde vært godt å være i armkroken hans nå. Men vi snakker ofte sammen på telefon, og han er så flink til å oppmuntre meg. Savnet er likevel ekstra stort nå, da mine følelser virkelig er trigget og i ubalanse. I etterkant så kan jeg nok tenke at dette vokste jeg på. Men akkurat nå så er det bare skummelt, og jeg har så masse uro inni meg.

Midt opp i alt sammen, så er jeg egentlig litt glad for den korte ventetiden. For dette hadde ikke vært godt å bære på i evigheter. Men som den kontroll friken jeg er, så er jo uventede hendelser ganske utfordrende å takle. Og det gjelder egentlig både på godt og vondt. Nå fikk jeg denne prøvelsen kastet i fanget, og jeg er alene om å mestre det. Der skal ikke være noen andre med meg, og jeg må stå i følelsene selv. Akkurat det kommer til å bli en hardt påkjenning. Ingen som kan holde rundt meg i etterkant. Og på grunn av Corona, så må man jo holde avstand.

Jeg må nå fokusere på å komme meg gjennom det. Så kan livet på en måte komme i gang igjen. Det kommer spennende dager i etterkant, og jeg må gjennom en viktig avtale om noen uker. Men vi tar en dag om gangen nå. Et steg videre, og fokuserer på å holde meg i så god form som mulig. Jeg sliter med å spise riktig, og spiseforstyrrelsen er aktiv igjen. Alt henger sammen, så her må jeg jobbe meg gjennom mange elementer på en gang. Beklager at bloggen plutselig har blitt preget av min uro. Men sånn er livet mitt, og jeg velger å dele det jeg kan.

Om jeg sovner i natt, det vet jeg ikke. Det blir en nokså tidlig avreise, da jeg vil beregne god tid. Første avtale er kl 14.00 i morgen, så kryss gjerne fingrene for meg akkurat da. Etterpå skal jeg kjøre rett til min familie, og være der til i morgen tidlig. Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg