Se bildedryss fra stuen min!

Velkommen inn i vår stue!
Utsikt fra kjøkkenet, og inn i stuen.
Her koser vi oss veldig, og elsker peisen!
Søtt og lite kjøkkenbord må man nesten ha!
Gjett hvem som elsker ugler?
Jeg liker enkel pynt!
Godt at noen finner roen her i huset!
Husk at DU er verdifull!
Svært glad i hus med lys i!
Hverdagsgleder gjemmes i hjertet!
Denne nydelige lykten er jeg skikkelig glad i!
Små, nusselige hus !
Det aller viktigste her i huset er kjærlighet,
Dette hjertet har jeg hatt i alle boliger jeg har hatt som voksen. Men det er her det virkelig passer inn! Tårene trillet da det endelig hang her på veggen. Vi var hjemme!
Å få lov til å oppleve ekte kjærlighet, er deilig. Det skaper en atmosfære som er trygg!
Dette bordet og stolene ble kjøpt i 2004. Er skikkelig fornøyd med det enda!

God kveld!

Jeg håper at dere liker å få se mer detaljer fra stuen vår her i Mandal. som jeg har sagt før, så er jeg ganske så enkel på interiør. Og jeg har de samme tingene veldig lenge. Men jeg trives veldig godt her hjemme, og endelig følte jeg meg komfortabel med å vise litt mer av hjemmet mitt med dere. Føler faktisk at jeg har endret meg på visse ting etter Tromsø turen. Det føles veldig deilig, og jeg er lettere til sinns! Ha en fin kveld, så dukker det opp et innlegg til litt senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg