Se vår nye sofa!

Perfekt løsning for oss!

God kveld!

Da var mandagen også over, og uken er kommet godt i gang for min del. Men jeg ønsker å dele en kjekk opplevelse med dere, som skjedde på lørdag. For noen uker siden, så fikk vi en overraskelse. Vi skulle få velge oss en ny sofa i gave! Det kom veldig uventet, men vi ble så glade og takknemlige. Vår gamle sofa var nemlig helt utslitt, og vi har ikke hatt økonomi til å gjøre noen store investeringer akkurat nå. Så dette kom på et så fin tidspunkt, og ble en skikkelig opptur. Vi reiste da til Sørlandsparken utenfor Kristiansand. Det endte med kjøp på Skan Møbler, og vi er så fornøyde med super kundebehandling og service. Å få en slik gave, er jo veldig stort for oss. Og vi fikk jammen meg akkurat den sofa løsningen som vi virkelig ønsket oss.

Beste plassen for avslapping!

Vi ble så glade, da de ringte og sa at vi kunne hente sofaen vår nå på lørdag, og det var lett å komme seg tidlig ut av senga den dagen. For vi gledet oss veldig masse, og var utrolig muntre og fornøyde. Det ble en fin tur, og alt gikk så fort og greit. Vi hadde stor tilhenger, så alt fikk plass i den. Det var utrolig kjekt å sette i gang hjemme etterpå. En hyggelig nabo hjalp min kjære mann med å bære ut den gamle sofaen. Jeg våget ikke å ta de tyngste løftene, men jobbet med støvsuging. De bar så inne den nye sofaen, og så monterte jeg og min mann den. Vi var akkurat som to unger på julaften! Jeg hadde så masse energi, og jeg jobbet nok litt i overkant mye. Men det var viktig for meg å hjelp min mann.

Endelig har vi en sofa hvor to kan sove middag samtidig!

Stuen vår ble helt annerledes, og så utrolig fin! Vi er vanvittig fornøyde, og har bare smilt hele helgen. Gøy å kunne gjøre så fine endringer i stuen, og vi likte løsningen veldig bra. Godt å se at vi valgte riktig sofa, og at vi fikk en fin atmosføre i stuen vår! Jeg har kjent på en stor glede, og en vanvittig takknemlighet. Det er en stor og fin gave, og jeg blir rørt over gavmildheten. Nå skal vi kose oss i vår nye sofa!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg