Selvtilliten gjør meg vakker!

Det er spennende å se hvordan økt selvtillit påvirker selvbildet mitt. For nå har jeg ikke noen problemer med å stille meg foran kamera for å ta bilder eller video. Det er ikke alltid at resultatet blir så bra, men sånn er det jo for alle. Men jeg har merket at når jeg har nok selvtillit, så føler jeg meg vakker. Og det er helt nytt for meg, og det kjennes rart å si det om seg selv. For jeg er ikke helt vant til å ha en slik trygghet inni meg. Jeg er så glad for at jeg får oppleve det, og at jeg klarer å nyte det litt.

Jeg mener ikke å være så selvgod. Men det handler om at jeg endelig føler meg tryggere i meg selv akkurat sånn som jeg er. Og jeg har kjempet i mange år for å kunne få denne følelsen i kropp og sjel. Det kommer nemlig ikke av seg selv i mitt tilfelle. Jeg må jobbe beinhardt med den mentale biten hver eneste dag. Styggen på ryggen kommer på besøk en gang i blant, men han er ikke velkommen her lenger. Det er deilig å klare å jage angsten lenger vekk.

Akkurat i dag så nyter jeg den gode følelsen som selvtillit gir. Og det er veldig viktig å nyte den der og da. Når jeg bestemte meg for å jobbe som influencer, så visste jeg at selvtilliten måtte på plass. For det stormer jo alltid når man stikker hodet sitt frem. Alle som velger å ha en plass i det offentlige rom, merker det presset. Men for meg så er det ekstremt viktig å jobbe mot målet. Og da er det helt gull at jeg kan føle meg vakker, og faktisk være stolt på egne vegne!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg