Sensurerer jeg meg selv?

Holder jeg meg selv tilbake?

Noen ganger så kan jeg ha lyst til å skrive mye rart her inne. For jeg har så mange følelser og prosesser som foregår på samme tid. Og da kan man noen ganger bli rimelig lei og fortvilet. Men likevel så velger jeg å skrive en del, men la masse være igjen utenfor offentligheten. Så selv om mange mener at jeg deler vel mye, så er der altså kun en brøkdel som blir skrevet om her på bloggen min. Det handler om et ønske å beskytte meg selv , og min familie. Vi trenger ikke å dele alt med alle sammen der ute, og heller ta noen ting kun for oss selv. Det er jo tross alt helt normalt, og alle sammen har sine private soner som tilhører dem.

Det er viktig for meg å kunne skrive fritt. Men så er det jo sånn at veldig mange ting, involverer andre mennesker også. Da forsøker jeg å være så forsiktig som jeg kan, men også dele litt av den frustrasjonen som jeg bærer inni meg. Det er en balansegang, og jeg gjør feiltrinn som alle andre. Likevel så angrer jeg ikke på noe som er skrevet er på bloggen min. For det er faktisk sånn livet mitt er, og jeg ønsker ikke å spre et glansbilde som ikke er reelt. Jeg lever med store utfordringer i hverdagen, og det preger selvsagt min hverdag. Skal jeg da bare late som at alt er så perfekt? Nei, det ligger ikke til min personlighet.

De gangene hvor jeg har det tøffest, så leser jeg alltid gjennom innleggene en gang til før jeg poster dem. Bare sånn at jeg er sikker på at dette er ok å sende ut til dere. På den måten tar jeg en liten kontroll på meg selv, og passer på at jeg ikke publiserer noe som blir feil. Det er lov å dele fra sin egen hverdag, og vi velger selv hvor grensene går. Jeg har heldigvis så mange gode følgere, og dere støtter meg på en veldig fin måte. Takk for at du velger å besøke min blogg! Du skal vite at jeg er svært takknemlig for det. Uten dere, ville det vært ganske så stusselig å ha en blogg. Men dere er her hver dag, og da ønsker jeg å gi av meg selv til dere!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg