Sett meg fri!

Jeg elsker frihetsfølelsen!

God kveld!

Jeg har de siste årene funnet en måte å komme seg videre på. Årene har gått, og fortiden ligger lenger bak meg for hver dag som går. Vi fokuserer på det som ligger foran oss, og forsøker å redusere ubehaget fra fortiden. Jeg kommer alltid til å måtte forholde meg til det som har vært. Men jeg har bevisst tatt avstand fra det, og plassert meg i en mye tryggere setting. I hverdagen min nå, så har jeg dager hvor jeg nesten ikke tenker på det lenger. Men så dukker der jo alltid opp en tanke, lukt eller situasjon. Og det kan fortsatt trigge traumene mine, og gi meg utfordringer.

Men jeg har blitt flink til å plassere det som har skjedd. Og det har frigjort så mye inni meg. Føler meg som et nytt menneske, for å si det rett ut. For når man får brikkene på riktig plass, så er det lettere å leve videre. Hverdagen blir ikke fullt så tung. Og de siste månedene har jeg kjent på en prosess, og jeg våger å slippe meg mer løs. Det er deilig å senke garden ned litt, og bare være meg. Men den gleden som jeg elsker å ha i livet mitt. Og med masse latter, humor og store doser med musikk. Jeg har mine utfordringer, og de må jeg bare leve med. Men jeg velger hvordan jeg lever.

Akkurat nå så har jeg mange baller i luften. Om få dager , kan jeg forhåpentligvis lande en meget viktig prosess. Da håper jeg at den vil gjøre meg enda mer fri, og at jeg kan lukke noen dører for godt. Jeg søker etter den ultimate frihetsfølelsen, hvor jeg kun er meg selv akkurat sånn som jeg er. Uten filter, og uten mørke skyer i horisonten. Det er så viktig for meg å få den muligheten. Og jeg føler at det nærmer seg en slags frigjøring inni meg. Å stå så trygt i seg selv, vil være en viktig seier for meg personlig. Og jeg skal virkelig jobbe med meg selv, sånn at jeg kan nyte det som livet har å by på. Det er en drivkraft, som har ført meg hit jeg er i dag. Det blir så bra!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg