SHOPPING DAG!

 

God kveld!

Huff, i dag føles det som at jeg har svart belte shopping. For i dag var dagen hvor jeg fikk fikset alt til eldstemann før skolestart, og det gikk så bra. Vanligvis er jeg ikke så veldig glad å handle mye på en gang,men sånn ble det denne gangen. Hadde en plan, og vi fulgte den ganske så bra. Godt å vite at barna har det som de trenger, og at de føler seg vel i klær og sko. Vi har ikke alltid hatt så god mulighet til å kunne gi dem det de ønsker seg, men noen ganger må man la dem få velge helt selv innenfor et visst budsjett. Så nå kan eg krysse av på flere punkter på listen, og vi nærmer oss å komme i mål. Herlig å ha god oversikt, og en strategi på å få alt sammen gjort.

I tillegg så var jeg innom på Tonica , og fikk investert i litt utstyr til min videre musikk karriere. Har bestilt meg min egen mikrofon, med stativ og kabler. I tillegg fikk jeg tak i et bra notestativ, og mikrofon til podcast innspilling. Kjekt å kunne få noen ting på plass, og se at firmaet mitt faktisk kan gi meg noen fordeler. Skal bli så deilig å ha min helt egen mikrofon, og i disse corona tider er det jo helt gull. Må vente en uke på den, da de ikke hadde den inne akkurat nå. Men jeg visste hvilken som passer til meg og min stemme, så da skulle de få den inn til meg. Da blir det bedre lyd her hjemme, og jeg kan komme i gang med å spille inn mer musikk videoer til mine kanaler.

Da jeg stakk innom på B-Young, så hadde de vesker til halv pris. Og der lå jammen meg akkurat den type veske som jeg har ønsket meg i lang tid. Så da kunne jeg få to for en, og både svart og brun ble med meg hjem. Da fant jeg ut at det var på tide å komme seg hjem, og legge vekk lommeboken for en god stund. Men det er kjekt å endelig finne det man leter etter på salg, og som man har planlagt å kjøpe inn uansett. Fornøyd med dagens innsats, og skal ha en rolig kveld her hjemme nå. Det skal bli deilig. Blir jo litt sliten av alt dette, så her skal der nytes litt etterlengtet sofatid.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg