SINGELEN ER UTE NÅ!

Reklame | Reklame egen musikk


God kveld!

Dette har vært en fantastisk fin dag! Singelen min er endelig ute på Spotify , Apple Music, ITunes osv! Jeg har gledet meg til dette så lenge, og nå er Kem kan hjelpa ute i den store verden. Tenk at jeg faktisk har klart å komme så langt! Det er en personlig seier, og den er så etterlengtet.

Låten er svært personlig, men jeg tror at mange kan kjenne igjen de samme følelsene. Når livet stormer, så kan man bli ensom med smerten. Selv om mennesker står rundt, så bærer man smerten alene. Det er godt å kunne formidle disse tankene nå. For jeg har kommet meg videre i livet. Jeg føler meg sterkere nå.

Nå gleder jeg meg til å høre hva dere synes om musikken min. Gi meg gjerne tilbakemelding på sosiale medier, eller personlige meldinger. Nå skal jeg straks i opptre på Tiedemands Cafe med mine egne låter. Publikum får en smakebit på hva som kommer utover våren! Kos dere , og stikk gjerne innom Tiedemands sin Facebook for video.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg