Siste innspurt!

God morgen!

Jammen meg deilig å kjenne på at helgen kommer nå! Heldigvis så har jeg jo hatt en veldig fin uke, og nå skal jeg kose meg i helgen sammen med mine kjære. I dag har jeg en del oppgaver som venter på meg, og jeg bli ferdig i dag. Det er nemlig sånn at jeg skal ha mer fritid, og jeg må øve meg på å gi slipp. Noen ganger så må jeg bare ikke ha noe som må gjøres. Koble helt ut. Glemme blogg og sosiale medier i noen timer. Vi har snakket om det her hjemme, og jeg vet han har rett. Der sviver noe inni hodet mitt hele tiden, og jeg sliter med å koble ut.

Det har vi derfor bestemt oss for å gjøre noe med. Jeg skal i tiden fremover ha fri hele lørdagen. Det eneste jeg må gjøre, er å dele innleggene og poste litt på story. Der må jo komme ut innhold hver dag, men ikke like mye. Og jeg kan forberede det aller meste på forhånd. Det er rart å øve seg på å slappe av. Men jeg trenger noen pusterom. Være mer tilstede i øyeblikket med min kjære mann. Vi trenger jo litt nærhet og kontakt. Mitt hode skal fokusere på familien i helgene, og jeg skal senke ned de høye skuldrene mine. Uker med hjemmeskole, har nemlig gitt meg noen utfordringer.

I dag skal jeg derfor klargjøre alt som trengs før helgen begynner. Det betyr en del jobb i dag, men det går bra. Jeg er allerede i forkant, og har planene mine klare. Selv om jeg er en liten blogger, så har jeg mange jern i ilden. Og jeg tar jobben min seriøst. Da blir det et press som jeg selv legger på mine skuldre, og der må jeg nå ta litt ansvar for egen fritid. Så la oss alle sammen gjøre en god innsats før helgen kommer! Ha en strålende dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg