SISTE INNSPURT!


God morgen!

Nå er det full gass med forberedelser til dagens feiring. Vi er godt i gang, så der er ikke så mye som gjenstår nå i dag. Bordene må dekkes, og maten må forberedes litt. Laget noen salater ferdig i går, så det er mest oppvarming av mat i dag. Herlig å føle seg godt forberedt, og vi jobber bra sammen som et team. Min mann er nemlig svært flink til å hjelpe meg på sånne dager som dette. Og han forholder seg rolig til det aller meste.

Jeg håper at helsen holder gjennom dagen. Har vært en del smerter de siste timene. Men jeg holder meg i gang så godt som jeg kan. Vi skal forsøke å passe på smittevern og smitte regler. Alle sammen er enige i det, så det burde gå bra. I dag skal jeg fokusere på familien, så der blir nok litt rolig på sosiale medier. Vi er takknemlige for at vi kan samles, og ha noen fine timer sammen! Ønsker dere alle en strålende søndag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg