Sjamanen sjarmerte prinsessa, men kanskje ikke hele kongeriket…

Så har prinsessa vår funnet sin sjelevenn. Hurra for kjærligheten! Ja, jeg synes at også prinsesser skal få velge sin partner helt selv. Men så er der en del ting som jeg ikke helt henger med på. For jeg er et menneske som ikke henger helt med når det kommer til sjamaner, åndelighet, healing og masse rart. Jeg er nok en skikkelig tviler når det kommer til den spirituelle greia som de holder på med. Jeg så en video snutt av denne sjamanen. Han hadde en kvinne inne til “behandling”. Det så ut mildt sagt skremmende ut. Og jeg kjente bare at dette ble for sært, og helt utrolig utenfor min sone. Og dette tjener de penger på. Der sliter jeg.

For det er ikke tilfeldig valgt å komme ut med kjærligheten en liten uke før de skal på turne sammen her i Norge. Og man må ut med nesten 600 kroner for å se på dette rare her. Det kan nok bli koselig å se på en forelsket prinsesse, og hennes sjaman prins. Men jeg liker ikke den kommersielle vinklingen som dette har. For jeg tror ikke på det. Og da føler jeg at mennesker blir svindlet. Ja det er det som er fakta. Det er en ting å selge underholdning. Men dette her er ganske så spesielt. Nå er jeg nok ganske gammeldags på mange områder. Men jeg reagerer på at prinsessa kan bruke sin tittel i kommersielle sammenhenger. Jeg svelger ikke ned dette englestyret, og har mine tvil på denne sjamanens hensikter.

Jeg kan ikke noe om det de driver med. Så da bør jeg kanskje ikke utale meg. Men jeg har egentlig alltid like prinsessa vår, For jeg liker at hun er seg selv, og går sine egne veier. Så krasjer det fullstendig med mine realistiske tanker om det de driver med. Det er ganske merkelige greier. Jeg lurer egentlig på hva kongen og dronningen vår egentlig tenker. For jeg tror ikke de er like utradisjonelle som sin datter. Men jeg skal ikke være for hard. Det er flott når man opplever kjærlighet, og jeg ønsker både prinsessen og sjamanen lykke til. For størst av alt er jo tross alt kjærligheten!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg