SJEFEN I HUSET!

God kveld!

Tiden går fort i godt selskap. Nå har det allerede gått 5 måneder siden vi fikk hjem vår kjære Basse. Lite visste jeg hvordan hverdagen skulle bli forandret. Denne søte hannkatten har smeltet hjertene våre fullt og helt. Han er så mye tryggere her hjemme nå, og jeg koser masse med ham hver eneste dag. Deilig å ha noen som venter på at jeg skal komme hjem.

Det er så fint å ha et dyr her i huset vårt. Vi koser oss veldig, og alle er blitt så godt kjent nå. Han kommer i trappen når vi kommer tilbake fra bytur. Og han venter utenfor soverommet, når han har hørt min vekkeklokke. Det er fascinerende hvordan et lite dyr kan bety så mye. Vi har våre koselige middagshviler sammen. Stort sett er han bare snill og grei. Det er deilig.

Jeg er allerede redd for å miste han. Men vi skal ta godt vare på ham, og før jul skal han til kontroll hos veterinær. Vi følger opp det som trengs, og passer på helsen hans. Akkurat sånn som oss. Basse er jo en del av vår familie!

Klem fra Wenche

 

2 kommentarer
    1. Så søt Basse ❤️. Jeg er så glad i dyr 🤗

      Her er også klatrestativ i samme farge, men ikke samme modell.
      Sitter her og prøver strikke, men jeg er sinnsykt sliten i dag. Flere med fibro bl.a. 🙄

      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg