SKIKKELIG BERG OG DALBANE!

God kveld!

Nå er godfølelsen på plass i kroppen igjen. En deilig dusj og varm grøt var absolutt nødvendig for meg i kveld. Jeg må regne med både oppturer og nedturer i de nærmeste ukene og månedene. Det er tøft å snu opp ned på mye, og samtidig bevare motivasjon og optimisme hver dag. Noen ganger vil jeg bli trist og frustrert, mens andre dager vil det være en god følelse.

Jeg må bare være meg selv på godt og vondt her på bloggen. Det er ikke et rosenrødt eventyr dette her. Nei, det er mye som skal falle på plass. Treningen er godt i gang. Den mentale biten henger litt etter. Og jeg spiser sunt, men antageligvis for lite. For min del, så ser jeg virkelig frem til der stadiet hvor rutiner er skikkelig på plass. Der er jeg ganske god, så staheten min må føre meg dit.

Takk for all støtte, og for herlige tilbakemeldinger! Det varmer hjertet mitt, og pusher meg gjennom dagene. En dag om gangen er nok akkurat nå. Men det vil bli bedre!

Klem fra Wenche

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg