Slapp start på uken!

God kveld!

Vi er kommet i gang med en ny uke, og jeg har nok ikke hatt den aller beste dagen. Faktisk så har jeg følt meg både tom og sliten akkurat i dag. Så da har jeg passet godt på meg selv, spist godt og tatt en rolig dag her hjemme. Puslet litt med mine sosiale kanaler, og så har jeg brukt tiden på å høre på motiverende inspiratorer på via internett. Noen ganger så er det akkurat som om denne kroppen bare lukker ned seg selv, og vil ikke noen verdens ting. De dagene er ikke gode, men nå tenker jeg at det snart er over for denne gang. I morgen kommer en ny dag, og da må jeg bare brette opp ermene igjen. Det kommer til å gå bra.

Jeg kom meg litt vel sent i seng i går, så det er nok ikke så smart. Så jeg kan skylde på meg selv, og det er sånn det er akkurat her og nå. Men jeg er her på bloggen, og får i hvert fall gjennomført en del oppgaver i dag. Veien blir til mens vi går, så jeg stresser meg ikke opp. Når jeg har en dårlig dag, så er det viktig å akseptere kroppens signaler. Det har jeg tatt lærdom av før, så derfor presser jeg meg ikke så hardt akkurat i dag. Godt å vite at man kan bli kjent med sin egen kropp, og lese de signalene som blir sendt til meg. Har du hatt en fin dag? Det håper jeg virkelig. Og så får vi ta en dag om gangen, og bare ta det som det er.

Hverdagen min er sånn. Noen ganger så blir det ikke helt som jeg hadde tenkt, men det er ingen grunn til panikk. Jeg skal lære meg å leve med disse utfordringene best mulig, for jeg har ikke noe annet valg. Dermed må man se det positive, og så får jeg heller ta de vanskeligste oppgavene en annen dag! Vi snakkes litt senere i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg