SLIK BLE AUGUST 2020!

 

God morgen!

Da er siste dagen i August kommet, og høsten står for døren. Denne måneden har vært ganske fin, og jeg har klart å komme meg inn i gode rutiner. Det har vært hardt fokus på trening, og sunt spisemønster. Jeg har kontrollert helsen min hos legen, og skal gjennom masse prøver utover høsten. Jeg har lengtet etter vanlige rutiner her hjemme, så skolestarten var etterlengtet.

Det har gått så fint med skolestarten for barna mine, og det er jeg så takknemlig for. Jeg kommer meg opp om morgenen, og vi har kommet inn en fin rutine. På grunn av corona, så er kjører jeg dem ganske mye til ulike ting. Ønsker ikke at de skal bruke kollektivtransport nå. Der er også blitt nye rutiner på lekser her hjemme, og det krever litt fra mamma også.

Vi har fått feiret min mann sin 50 årsdag sammen med nærmeste familie. Det var skikkelig koselig, og mine foreldre var her i Mandal hele helgen. En fin helg som vi har gode minner fra. Herlig å kunne ha tid sammen med mor og far, og bare fokusere på det fine som skjer i livet for tiden. Det ble en del shopping, men det er jo bare gøy!

Musikkloftet har endelig kommet skikkelig i gang igjen etter sommerferien. Det er skikkelig deilig å jobbe med sin egen musikk igjen, og jeg har skrevet 3 nye tekster denne sommeren. Blir spennende å komme seg i studio snart. For meg så er det helt uvirkelig å tenke på. Men det er sant, og jeg gleder meg noe helt enormt.

August har ikke vært så verst. Men jeg er klar for å komme i gang med høsten nå. Håper at du også har hatt en fin måned, og at vi sammen kan gå videre inn i høstmånedene! Det blir nok fint. Ha en flott mandag, så snakkes vi igjen i kveld.

Klem fra Wenche

7 kommentarer
    1. Malin: Jeg har kun lagt igjen kommentarer i dag då du må nok forveksle meg med noen andre.
      Konstruktiv kritikk i aller høyeste grad!
      Billedbruk-og kvalitet, sammenheng mellom overskrift,innhold og bilder, spørsmål om målgruppe og formål med bloggen. Men mulig Wenche bare vil ha fine kommentarer,men samtidig sier jo W at hun vil utvikle seg og då syns jeg mine kommentarer er i det sporet.

    2. Poppy: Hvorfor leser du her inne egentlig? Oppriktig nysgjerrig fordi jeg har lagt merke til at du ofte legger igjen kritiske kommentarer og nei, du er ikke alltid konstruktiv, slett ikke.

      Wenche: Høres ut som en fin måned. Jeg liker å lese bloggen din fordi den er jordnær og ekte, et friskt pust i den rosa bloggverden 😊

    3. Du må lære deg forskjellen på konstruktiv kritikk og negativ kritikk.
      Det er du som sier du vil bli blant Norges største bloggere, og da lurer jeg på:
      – hvilken målgruppe har Du mtp alder
      – hvilken agenda eller hvilket formål har du med bloggen ,ja,hva vil du med den?
      – leser du andre blogger for å bli inspirert
      – ser du at nesten alle bloggere og store instagramprofiler legger mye energi i fine bilder, du legger kun ut av deg selv, ofte avspeiler ikke header,innhold og bilde det samme
      OG dette er ikke negativt ment,kun konstruktivt

      1. Helt greit, ble litt undrende da det ble mange ting på en gang. Jeg har en voksen målgruppe, typ 30+. I begynnelsen var bloggen egentlig kun en slags dagbok. Men nå er den litt mer enn det. Jeg har veldig mye å lære angående bilder, og skal forsøke å få til bedre løsninger på det. Jeg er innom noen få bloggere, og ser at der er en vei å gå. Jeg er ikke en perfekt blogger. Men tar en det litt og litt. Håper dette var svar på dine spørsmål. Ha en fin dag! Mvh Wenche

    4. Alt dette har du må skrevet før,hvorfor oppsummering?
      Hvordan skal feks dette innlegget få deg til å vokse som blogger? Jeg bare skjønner det ikke.

      1. Vel, jeg liker å oppsummere måneden på min egen måte. Jeg lurer litt på hvorfor du føler for å sende inn masse negative kommentarer? Hvis du er så misfornøyd med alt jeg gjør , så bør du faktisk heller følge noen som du liker. Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg