SLIK BLE MIN DAG!

 

God kveld!

Vi har hatt en veldig fin lørdag, og har fått unnagjort mange ærender. Små og store ting som måtte ordnes opp i , og ulike ting som måtte handles inn. Vi er jo midt i en prosess med oppussing, og da er det utrolig mange små detaljer som må på plass. Det ble først en handletur i Mandal, og deretter så ble det jammen meg en tur til Lyngdal også. Måtte bare hjem for å spise litt mellom slagene. Min kropp har vært litt ustabil i formen, så da må jeg jo være ekstra nøye med å spise riktig. Det er uansett deilig å vite at vi nå har ordnet det aller meste, og er klare for å sette skikkelig i gang i kjelleren de neste helgene. Blir så bra når alt er ferdig, og jeg kan kose meg med hjemmekontor/musikk/trening. Er så heldig som får min egen plass i hjemmet vårt til mine ting.

Jeg er allerede i gang med å visualisere hvordan dette blir til slutt, så vi har en veldig god plan. Jeg er ikke særlig flink til oppussing, så jeg overlater styringen til min mann. Men jeg skal delta etter beste evne, og det blir nok noe maling på meg. Vi har også handlet litt inn til bursdagsfeiring neste helg. Blir koselig å markere min mann sin bursdag, sammen med nærmeste familie. Etter en rask telling, så fant vi ut at vi manglet en del stoler. Dermed ble det innkjøp av rimelige klappstoler, sånn at vi har nok stoler til ulike familie begivenheter her hjemme i tiden fremover. Valgte å kjøpe noen svarte stoler på Jysk, og de kan vi nok ha i noen år.

Etter shopping, så ble det avslapping på sofaen for min del. Det var helt nødvendig, og jeg merket at kroppen hadde et behov for å roe ned. Men det tok ikke så lang tid, før jeg kjente at energien kom tilbake. Så da har jeg jobbet med mine kanaler, og forberedt meg til kveldens karaoke show. Blir deilig med en dusj før middag, og skal jeg i finstasen atter en gang. Herlig å pynte seg litt, og jeg gleder meg til å entre scenen igjen i kveld. Har fått nyss om at der er ventet en del folk, og også noen fra Egersund denne gangen. Blir spennende å se hvordan kvelden utvikler seg. Middag i dag blir wok med svinekjøtt og grønnsaker, pluss fløtegratinerte poteter.

Håper at du også har hatt en fin lørdag! Nyt kvelden, så prates vi om litt her på bloggen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg