SLIK BLIR MIN UKE!

 

God kveld!

I kveld planlegger jeg den kommende uken min, og den er stappfull av mange gjøremål. For nå er det siste innspurt før skolestart, og jeg skal ha alt i orden før helgen starter. Begge ungene trenger en  del nytt før skolestart, så jeg har planer om shopping turer med dem begge. Men jeg tar en om gangen, klok av skade. Vi skal innom frisøren også, og få orden på håret også. Det blir ransler og skolesaker, gym klær og joggesko. Det er ikke måte på hva som skal være på plass hvert eneste år. Men jeg liker det litt også, for nå nærmer det seg rutiner for oss alle sammen. Her hjemme skal garderober ryddes ordentlig, og jeg skal oversikt før jeg handler nytt.

Så nærmer det seg besøk fra Egersund, og feiring av min mann neste helg. Så da er der alltid litt som må forberedes da også. Gleder meg til mine foreldre kommer ned til Mandal, og vi får litt tid sammen her. Håper vi får ok vær, sånn at jeg kan vise dem Furulunden. Og så vil jeg ha dem med på shopping og lunsj på Tidemands Cafe på lørdagen. Søndag er det feiring med de aller nærmeste her hjemme, så det blir matlaging og bord dekking. Som dere skjønner, så har jeg litt av hvert inni hodet mitt. Så da må jeg ha en detaljert plan, og forholde meg til den. Musikkloftet kommer også i gang, så da blir det både tirsdag og fredag.

Når vi da plusser på både spraytan og tannlege også denne uken, så har vi full pott for min del. Jeg er heldigvis blitt bedre på å ta en dag om gangen. Og det er viktig i sånne travle perioder som nå. Har fokus på å bevare mest mulig ro og rutine for meg personlig. Blir ekstra viktig med mat og hvile mellom slagene. Men jeg gleder meg, og føler meg klar for å komme i gang med uken!

Klem  fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg