SLIK JOBBER VI!


God morgen!

Jeg er så klar for å finpusse på min musikk i dag. Det er jo tross alt min andre dag i studio, så da bør det sitte på forhånd. Tenkte jeg kunne forklare litt om hvordan de siste endringene gjøres. Vi går gjennom hele teksten, og bli enige om hvilke dynamiske endringer som skal skje. Hva skal synges lavt og forsiktig? Og hvilke setninger skal ha mer kraft og tyngde?

Det er så viktig at jeg og musikerne er på lag. Så vi prater om låtene, og alle får komme med sine innspill. Så finpusser vi på intro, mellomspill og avslutning. Hva skal spilles, og hvordan knytter vi det sammen til en hel låt. Jeg har virkelig begitt meg ut på en musikalsk reise. Og det er så kjekt å se konturene av et solid resultat. Mange nye triks har blitt lært, og jeg elsker det.

Drømmen om å bli min egen låtskriver, har blitt en realitet. Uansett om jeg blir slaktet eller hyllet, så er det mine låter. Så lenge jeg har godfølelsen inni meg, så skal jeg stå inne for det vi produserer. Jeg håper at det kan bli mulig for meg å delta på låtskriverkurs i fremtiden. For reisen har bare såvidt begynt.

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg